понеділок, 3 березня 2014 р.

Модуль 4. Рефлексія

    Ознайомилася з різними видами оцінювання, які застосовуються для визначення того, що учні вже знають і вміють на початку виконання завдань проектів. Зрозуміло, щоб краще залучити учнів до навчального процесу, потрібно надати чіткі критерії оцінювання від самого початку проекту.
    Створила перший варіант плану оцінювання учнів, який зосереджений на знаннях та вміннях, які мають отримати учні при роботі в проект. Розробила перший варіант графіка оцінювання, який допоможе мені, так і учням зрозуміти, як і коли буде проводитися оцінювання.
    Корисним було ознайомлення з різними стратегіями оцінювання для досягнення поставлених навчальних цілей.
    Крім того модуль був корисний в тому, що я вчилася визначати, які методи та інструменти оцінювання використовувати, щоб забезпечити формуюче оцінювання для визначення і корегування рівня сформованості запланованих навичок та знань учнів. Корисним був матеріал про те, як краще залучати учнів до процесу оцінювання та коли і як доцільно використовувати само- та взаємооцінювання для того, щоб учні ставали незалежними і самостійними в побудові власних навчальних цілей та шляхів їх досягнення.
    Під час ознайомлення з 4 модулем створила презентацію про проект для демонстрації дітям. Опис ситуації у творі повинен спонукати учнів замислитися над Основним питаннями проекту. Неабияку допомогу надали приклади презентацій у курсі.
    Під кінець роботи внесла до Плану Ключове, Тематичне, Змістове запитання. Зрозуміло, що оцінювання повинно здійснюватися протягом всього навчального процесу і корисним є залучення дітей до процесу оцінювання.


Немає коментарів:

Дописати коментар