понеділок, 24 лютого 2014 р.

Модуль 3. Рефлексія

    Цей модуль допоміг мені повторити, як можна використати навчальні дослідження в проектах, як правильно сформулювати ключове, тематичні, основні питання. Я ознаймилась з рекомендаціями по створенню малих груп серед учнів, та зробила висновок, що кожний метод має право на існування в залежності від мети, яку ставить перед собою вчитель на початку роботи над проектом.
    Працюючи над державними стандартами і програмами, з'ясувала чого порібно намагатися досягти у проекті. Навчальні цілі мають проектуватися з навичок 21 століття: по меншій мірі потрібно поставити  3 цілі, і вони  мають бути досяжними. Складно, адже стандарт і програми мають різні заголовки, їх потрібно зіставити, знайти відповідіні галузі та компоненти. Дуже сподобалося рекомендації тренера Олі щодо роботи на заняттях з методики наж пов'язуванням між собою державного стандарту, програми, навичок 21 століття і цілей уроку.
    Вперше побачила схему розробки навчальної теми. Хочу більш глибоко ознайомитись з етапом формулювання основних запитань, з яким вже знайома по 3 версії програми, але все одно викликав труднощі. 
    При роботі над формулюванням дослідницьких завдань повторила особливості навчального дослідження. Новим було необхідність конкретизувати певне дослідницьке завдання для малих груп. Шаблон для виконання учнями дослідницького завдання дозволив мені зрозуміти, що вчителю потрібно сформулювати критеріїї для усіх видів роботи, які виконуватимуть учні.


1 коментар: