Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме із впровадженням системи оцінювання, яка будується навколо навчальних потреб учнів, вони стають більш задіяними у всі процеси оцінювання. Дослідження чітко вказують на позитивний ефект від впровадження системи оцінювання, яка орієнтована на учнів. Вона поліпшує якість навчання. Учням потрібно допомогти формувати в собі нові навички й надати їм можливість попрактикуватися в них.
понеділок, 7 квітня 2014 р.
Модуль 8. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме із впровадженням системи оцінювання, яка будується навколо навчальних потреб учнів, вони стають більш задіяними у всі процеси оцінювання. Дослідження чітко вказують на позитивний ефект від впровадження системи оцінювання, яка орієнтована на учнів. Вона поліпшує якість навчання. Учням потрібно допомогти формувати в собі нові навички й надати їм можливість попрактикуватися в них.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Залучення учнів до оцінювання розвиває їх самокритику та навчає об'єктивно оцінювати як свої власні знання так і знання інших. Тому цілком з Вами згодна, що учням потрібно допомогти формувати в собі вміння та навички оцінювати свою діяльність та діяльність інших.
ВідповістиВидалитиПідтримую вашу думку стосовно ефективності оцінювання, що здійснюється впродовж вивчення теми. Я погоджуюсь з вашою думкою, стосовно того що потрібно допомагати учням формувати в собі все нові і нові навички й надати їм можливість попрактикуватися в них.
ВідповістиВидалити